reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adam Teleki

Adam Teleki

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý a moderný človek .. hladám odpovede a nachádzam ešte viac otázok ;) Labužník, večná váha.. Zoznam autorových rubrík:  SociétéObjektívneVitaeVýlevka

reklama

Vitae

Dnes určite zmoknem..

Adam Teleki

Dnes určite zmoknem..

„FLORENC“ Počujem starý známy hlas oznamujúci aktuálnu zastávku. Stojím v preplnenom metre, ktoré sa na tejto zastávke vždy mierne vyprázdni. V tom si všimnem ako na mňa pozerá. Hľadám si miesto na sedenie, sadám si. Stále má oči na mne. Rozhliada sa a prisadne si ku mne.

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Homoryby

Adam Teleki

Homoryby

– Tak mi povedz, ako si mám nájsť chlapa? – opýtala sa ma a ja som položil vidličku naspäť na tanier a zamyslel som sa. – Pozri, ty potrebuješ metropolitného chlapa. – zaznela moja odpoveď po chvíľke trápneho usmievania sa...

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
Tučné topánky :-)

Adam Teleki

Tučné topánky :-)

Viete čo sú tučné topánky? Ani ja nie. Vlastne už viem, ale až do včerajška som ani netušil... Tak vám to teda poviem.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Výbuch...

Adam Teleki

Výbuch...

Vrchol sa blíži .. sopka je pripravená chŕliť dávku horúcej lávy... už .. už .. ÚŽ...!!!

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 333x
  • 12
sic vita est

Adam Teleki

sic vita est

Píp, píp, pííííp! je presne 7:00 a budík ma vytrháva z ranného sna. Oh, vlastne som dnes žiadny sen nemal. Aspoň myslím.

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu