reklama

Homoryby

– Tak mi povedz, ako si mám nájsť chlapa? – opýtala sa ma a ja som položil vidličku naspäť na tanier a zamyslel som sa. – Pozri, ty potrebuješ metropolitného chlapa. – zaznela moja odpoveď po chvíľke trápneho usmievania sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

A tak ako sme dojedali večeru, rozvýjali sme môj operatívne vymyslený image „metropolitného chlapa“. Je to ten typ, ktorý žije vo veľkom meste, je veľmi ambiciózny v škole alebo v práci, záleží na vekovej kategórii. Keď je náhodou ešte študentom, je vhodné aby zároveň aj pracoval. Ďalej je tento typ metropolitného chlapa veľmi pestovaný, stará sa o seba, dobre a kvalitne sa oblieka a má rád krásu vo všetkých podobách, má spôsoby a je gentleman :)

Snažím sa vytvoriť image chlapa absolútne orientovaného na ženy, ktorý ale má niektoré „maniere“ homosexuálov. Bežne ich poznáme ako metrosexuálov, či dnes už dokonca aj überexuálov. Ja som ale operatívne vymyslel image metropolitného chlapa :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

– ... a je samozrejme na chlapov! – prichádza studená sprcha a moje snahy o vytvorenie imagu chlapa metropolitného sa akosi rozplývajú. Ja sa ale nevzdávam a pokračujem ďalej.

– Vieš, Praha je ako veľký rybník. Určite je z čoho vyberať. – snažím sa ju presvedčiť.

– Jasné! Čím väčší rybník, tým náročnejší lov. – usmieva sa na mňa a ja si uvedomujem, že má vlastne pravdu.

– Áno, ale ako v každom rybníku, aj v tomto je veľa odpadu ale aj dostatok vhodných rýb. – nenechám sa odbiť.

– Hej, samé homoryby. – prichádza jej okamžitá reakcia a ja zostávam v nemom úžase nad touto konštrukciou.

– A jedu takú rybu predsa už mám, nepotrebujem ešte ďalšiu... – udupáva moju predstavu chlapa vhodného pre ňu. A možno nielen pre ňu :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som sa večer dostal domov, musel som sa nad naším rozhovorom zamyslieť. Niečo na tom ale bude. Chlap, ktorý by spĺňal tieto predstavy síce nie je nedostatkovým tovarom, ale časom sa s najväčšou pravdepodobnosťou ukáže, že je teplý. Taký som totiž aj ja (to len pre vysvetlenie, že ona už jednu homorybu má :-). Ale snáď sa v tom rybníku nájdu aj ryby, ktoré sú síce na prvý pohľad homoryby, ale „zdání klame“ a nakoniec sa ukážu ako heteroryby :)

A tak sa milé čitateľky (ale aj čitatelia) teda pýtam, či naozaj neexistuje chlap heteráč (heteroryba), ktorý sa o seba rád stará (pre niektorých až príliš), dobre sa oblieka, miluje krásne a kvalitné veci, jedlo a víno. Nepije pivo, nepozerá futbal ani hokej, úžasne varí a pečie, je čistotný a neznáša neporiadok. A aby som nezabudol, je samozrejme starostlivý a pozorný a má úžasne veľké SRDCE :))

Adam Teleki

Adam Teleki

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý a moderný človek .. hladám odpovede a nachádzam ešte viac otázok ;) Labužník, večná váha.. Zoznam autorových rubrík:  SociétéObjektívneVitaeVýlevka

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu